środa, 9 kwietnia 2014

GERARD WAY! ♥

Kto ma dzisiaj urodzinki.??
♥ No ktooo??? ♥
♥♥♥ GERARD WAY ♥♥♥
!

Yeeey ♥
Happy Birthday ! ♥


Gee, Ty wiecznie młody Wampajerze ♥
Kocham Cię ♥
Ale Cię nienawidzę ♥
Bo się MCR rozpadło... ♥
Nie...♥
♥♥♥ Jednak Cię Kocham ♥♥♥
Masz szczęście, że jesteś taki przystojny ♥


Och... Co to za kolorek...? ;-;
Ale i tak jest pięknyy ♥♥♥


Taki młody, ,,grzeczny" bobasek ♥
W piżamce ♥
O matko ile tu serduszkóff ♥
Ale i tak tego nikt nie czyta ♥







Te Wampajery ♥♥♥


Lepiej mu w czerwonych ♥
 

♥♥♥ ohohohohohojoojojojohohoh ♥♥♥




I ten człowiek kończy dziś 37 lat... :)

Frerardzik na zakończenie! :D

Ahoj! :D

5 komentarzy:

  1. PRZYBYWAM!!!
    (PISZĘ Z CAPS LOCKA)
    NIESTETY ZESPOŁY SIĘ KIEDY ROZPADAJĄ. MOŻE PODARUJĘ SOBIE WYMIENIENIE TYCH NAJBLIŻSZYCH MOJEMU SERCU (NIE!!! QUEEN I GN'R SIĘ JESZCZE NIE ROZPADLI. CHOCIAŻ WEDŁUG MNIE CHYBA JEDNAK TAAKK... D;).
    NIE MA PO CO PISAĆ ŻYCZEŃ ITP. SKORO I TAK ON ICH NIE PRZECZYTA.
    POCIĄGNIJ JAK NAJDŁUŻEJ, BO INACZEJ TINA SIĘ ZABIJE.
    AHOJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś najgorszym młodszym bratem jakiego można było znaleźć na śmietniku w New Jersey!
      ~T./G.

      Usuń
    2. Zaraz... A “New Jersey“ to nie jest przypadkiem tytul jednwj z plyt Bon Jovi...? :)

      Usuń
  2. http://bullshit-and-lies.blogspot.com/ Zapraszam na nowy rozdział, proszę też o pozostawienie opinii (: już trzeci rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że to moje urodziny ;p
    Bobasek! xD
    Czerwone ocy zawsze wymiatają chodnik w beton!

    OdpowiedzUsuń