czwartek, 13 lutego 2014

NIEEEE...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDDDD;

TYLKO NIE TO!!!!!! TYM RAZEM JUŻ NIE WYTRZYMAM!!!!!! 
11.06 I 12.06 TEGO ROKU W ŁODZI ODBĘDZIE SIĘ IMAPCT FESTIVAL!! 

A NA TYM FESTIWALU BĘDĘ ZESPOŁY TAKIE JAK MIEDZY INNYMI:

- BLACK SABBATH
- AEROSMITH
IIII.....
- WALKING PAPERS, W KTÓRYM BASISTĄ JEST... DUFF MCKAGAN!!

A JA NIE POJADĘ, BO MÓJ TATA MNIE WYŚMIAŁ JAK COŚ O TYM WSPOMNIAŁAM! POWIEDZIAŁ, ŻE TAM TAKICH DZIECI NIE WPUSZCZAJĄ! X.X
OMINĄ MNIE TAKIE TRZY ZAJEBISTOŚCI!

AWADAHAWWW....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (TO BYŁO WARCZENIE I ZGRZYTANIE ZĘBAMI)

NO TO TYLE. MUSIAŁAM GDZIEŚ WYŁADOWAĆ MOJĄ ZŁOŚĆ. SORRY, ZA SPAM.

7 komentarzy:

  1. Ej no, się nie przejmuj, też miałam jechać, ale jak się dowiedziałam, że z koncertu Black Sabbath zrobili Impact, to aż mi się odechciało. To jest jedna wielka tragedia i nieporozumienie, żeby festiwal robić na hali. :/ WKURWIŁAM SIĘ NA LIVE NATION, CZY KTO TO TAM WYMYŚLIŁ XD
    Będą lepsze koncerty, spokojnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIBY TAK, ALE TE KOMENTARZE RODZICÓW TO JUŻ PRZECHODZĄ LUDZKIE POJĘCIE. SMUTNO MI. :c DLACZEGO OD RAZU TAK DO TEGO PODCHODZĄ?!

      Usuń
    2. Moi też mnie w Twoim wieku nie chcieli na Metallikę puścić. Wtedy się wkurwiłam, ale teraz po kilku większych koncertach po prostu widzę, jak to nie raz wygląda i np ja bym Ciebie wzięła, ale gdybyś była moją córką, to bym się bała, bo wiesz, że rodzice są przewrażliwieni ;)
      + zjebałam coś i nie mogę maila wysłać :/

      Usuń
  2. Mówiłam już, że nie można mieć wsysztkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awhaywhah...! Miałaś mnie podnieść na duchu, a nie dobić!
      ~Roxy

      Usuń
  3. Ej ten blog jest zajebisty! Ja proszę o informowanie mnie o nowościach.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Stasznie cie przepraszam, bo dopiero yeraz zauwazylam twoj komentarz! X.X

      Usuń