poniedziałek, 10 lutego 2014

łyżwy..... no na odpale albo wcale ! xD

Słuchajcie !! zapomniałam dodać posta, ale .....dobra i  nie wiem co kurde powiedzieć.... xD a właśnie my z Tiną próbujemy nie wymawiać ,,u'' i  ,,ó'' xD. Życzcie nam w  tym powodzenia :D !

No więc....prawdopodobnie tydzień temu....chyba we wtorek....tak we wtorek 3:D udałam się z mamą do Nowego Targu. Warto wiedzieć, że teraz mamy remonty i chciałyśmy wybrać jakąś nową kabinę. Jeszcze poszłyśmy  do banku aż tu nagle...............................



LODOWISKO !!!! XD

moja mina wyglądała mniej więcej tak :


Od razu do mamy wykrzyknęłam: ,, Mamo ja chcę na  lodowisko !''









                                                                                                                        

Moja kochana mamusia zabrała mnie i zapłaciła za mnie :3 kocham cię mamo !!!!

Albo... czekaj... nie kocham cię mamo, bo przecież wiedziałaś, że nie umiem jeździć i pozwoliłaś mi tam iść xD !

Z początku nie było łatwo, ale już potem jeździłam, aż tu nagle....... kiedy się obróciłam zobaczyłam dwóch chłopaków, którzy najwidoczniej byli ze sobą, bo ciągle się przytulali i głaskali..... ja straciłam wtedy równowagę i przewróciłam się prosto na nich xD ! Szybko wstałam z nich..... HEJ...... szybko xDDD jakieś 3 minuty minęły ! I wtedy zaczęłam ich przepraszać, a oni powiedzieli: ,,dobra widzę, że jesteś początkująca'' :D. Później trzymali się już ode mnie z daleka :)


A..... no i dzisiaj też idę na łyżwy........ 3:D


Dobranoc Kochani !

5 komentarzy:

  1. Hahah! Aśka, twoje posty zawsze mnie rozwalają! JAK TY MOGŁAŚ?! Wpieprzasz się gejom do ich romantycznej jazdy na łyżwach?! Nie ma tłumaczenia, że się przewróciłam! xD Ale te zdjęcia, skąd ty je bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wujek google :3 a no i dziękuję Roxy.... nie wypowiadasz tak często tych słów ;3 xD

      Usuń
  2. Ahahaha xD
    żałuję, że to nie byłam ja.. xD
    Bo jakbym to była JA to NA PEWNO zmieniliby orientację xD
    Jak możesz jechać na łyżwy beze mnie????
    zginiesz, korde! xD
    Powiedz chociaż... przystojni byli..? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jakbyś zmieniła orientacje ? xDDD no wiesz.... wpraszaj sie :3 ..... yyyy.... no nie pociągali mnie ! :D

      Usuń