wtorek, 4 lutego 2014

Wszytko i nic :D

Mam tak dużo do powiedzenia... pewnie i tak o wszystkim zapomnę... xD
To ten, no...
Tak sobie dzisiaj spacerowałam po E'clerku i patrzę... ŁOSZ KUFFA!
Doznałam szoku xD
Bo jak zwykle pewnie mam zwidy i tylko mi się wydawało, że mijałam się z Krzyśkiem Miętusem <3
Ale miał kurtkę z Fischera... i był taki ładny... a ja zamiast kupować co chce to chodziłam w szoku i ledwo co gadałam xDA Asica podrywała w tym czasie jakiegoś pedała na lodzie... xD
A w czwartek mi chyba chałupę rozniesie... kurde... xD
Psychopatki mnie odwiedzą... i taka jedna...xD
Ej, Asica! Wiadomość! Szymek przyjeżdża w czwartek... ;-; Z...
Uwaga, uwaga! <werble>
...DZIEWCZYNĄ!!!
Pojmujesz to?! xD
A ja mam dla was niespodziankę... :3
Ale to kiedy indziej... 3:D
Tymczasem krążą pogłoski, że LP będzie w Polsce we Wrocławiu... i tak nie pojadę... ide sie zarżnąć... po raz enty xD

Macie, wstawię tu jakiś obrazek, bo się nudzę zamiast spać xD


O boszhe, co jest ze mną? ;-;


Chyba muszę iść do Roxy i Ignis na leczenie... :c

Branoc! <3

7 komentarzy:

  1. No właśnie, co z tobą jest...? Weź coś normalnego wstaw, a nie takie coś. I co tam po lewej tego tyle? :O Jak nie masz co robić, to pisz na swojego bloga, bo już chyba o tym rozmawiałyśmy?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ty pieprzysz? Jak ty mozesz to i ja muszę, nie? xD i jak zwykle nie pamiętam zadnej rozmowy...

      Usuń
    2. Whatever! xD Mniejsza...

      Usuń
  2. A czemu do mnie na leczenie? :o xD
    A ja rok temu widziałam Rubika! xDD Ale jak go zobaczyłam, to zaczęłam się kłaść po ziemi ze śmiechu i chyba nie był tym faktem zadowolony...xD Uczył się jeździć na nartach, taki hardcore B|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahah! Ja bym go chyba nie poznała... Ciekawe dlaczego nie był zadowolony...? xD

      Usuń
  3. Heeeej !! xD to były 2 pedały i..... nwm czemu ale na nich leżałam 3:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu mnie nie obserwujesz??!!! xD I nawet jeszcze do mnie nie zajrzałaś?

    OdpowiedzUsuń