niedziela, 9 lutego 2014

YEEACHH!!!!!! JEST!!!!! MISTRZ!!!!!!!

Ło japierdole!!!!! Mamy ku**a medal!!!!!!!!!!!!!!! Złoty!!! Olimpijski!!! Ruski!!! Polski!!! xD Kamilowy!!!!!!!!!!! <3
No ja jak cholera się cieszę, od tyyluu lat nie zdobyliśmy złotego medalu olimpijskiego w skokach narciarskich, a tu kurde taki wyskok! Albo raczej skok! :P
Ja wiem, że nie wy nie macie telewizora, dlatego informuję:
Kamil Stoch, POLAK, skoczek narciarski zdobył 9 lutego 2014 roku w Rosji, w Soczi, na 22 Zimowych Igrzyskach Olimpijskich ZŁOTY MEDAL OLIMPIJSKI na skoczni normalnej!!!! :D
W dodatku podczas pierwszego skoku pobił rekord skoczni!
Pierwszy polski złoty medal na tegotocznych igrzyskach! :D
Pierwszy polski złoty medal w skokach od 42 lat!!!
No cholera! Cieszcie się! :DDDDDD
Ale Prevc jest zajebisty xD Zdobył srebro i chyba nie był do końca zadowolony xD
Nie ważne, czy szczęśliwy, czy wkurzony, on zawsze ma taką samą minę! :D Ale nie zmienia to tego, że dla mnie zawsze jest cholernie przystojny <3 dziwna jesztem :3 xD
A co do olimpijskiego podium to się jakby rozwaliło :D
Liczyłam jeszcze na Morgiego, Schlierenzauera, albo Ammanna, a tu Bardal wyskoczył ;D
No i brawa się należą Maćkowi i Jankowi za takie wysokie miejsca ;)
O Kubackim może nie będę nic mówić, bo on powinien siedzieć na dupie w Polsce, a Murańka miałby się starać w Soczi...Nic nie mówię, bo jak się rozgadam to jeszcze kogoś obrażę... :P
Żyła to już pewnie w hotelu czeka z wieelkiem zapasem wódki i różnorednego alkoholu... xD
Mam nadzieję, że jeszcze Justynie się uda mimo złamanej stopy ;)
Nie wiem, jak wam, ale mi się podobało otwarcie igrzysk :D Ta dziewczynka-przewodniczka była świetna :) a patrząc na te uśmiechnięte, zachwycone i przede wszystkim szczęśliwy twarze sportowców to aż mi łezki do oczków podeszły :')
Fajnie, że mamy Obwód Kalingradzki w Polsce xD
Prezent od Putina :3 xD
,,jestem mega, mega zadowolony, mega szczęśliwy" - Stoch <3
Mimo lekkiej choroby nie poddał się i spełnił marzenia <3
I później ta radość Kota i Janka :3 no zajebiaszczo <3



Nasz Mistrz <3



Jutro mała galeria skoczków :D

3 komentarze:

  1. Ja mam telewizor. Oglądałam, wiem wszystko, ale ja się i tak nie cieszę! Tata nie chce mnie zabrać na koncert do Stanów Zjednoczonych!!!!!!! No tak, przemowa Stocha... Ale jego ojciec jak mówił to już w ogóle! ;D Jaka galeriaaa...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, nie można miec wszystkiego ;) masz się cieszyć, albo zrobię focha! xD Jaka galeriaa?? Zobaczysz 3:D xD

      Usuń
    2. Ostatnio tata cos przebakiwal o pojechaniu na Deep Purple i Sepulture, a dzisiaj o Black Sabbath, ale ja chce na Mötley Crüe, albo przynajmniej Aerosmith!!!!! :'CCC Nie bede sie cieszyc... Tylko czemu Crüe maja ostatnia trase tylko po Stanach...??? D;

      Usuń