czwartek, 23 stycznia 2014

14 luty......

  Jak już wiecie moje ,,grzeczne'' dziewczynki za niedługo 14 luty ! Ahhh ten dzień.. Ten jedyny dzień, który.... który.... governem się różni od każdego innego :D !






Nie wiem jak wy ... ale my trzy wariatki chcemy zrobić w  tym dniu niezły przypał ! Pomożecie nam?

Na początku zdradzę Wam, że chcemy wysłać zmyślone walentynki do naszych dziewczynek, które aż kwiczą z zakochania... niestety nie odwzajemnionego :'( Żal mi Was moje drogie kumpelki z klasy :* ale my 3 diablice chcemy żeby te debilki nacieszyły się chociaż przez minutę z takich prezentów :)

A wy co robicie w walentynki? Bo ja osobiście walę tynki xDD < i to dosłownie >

No... w ostateczności mogę zrobić bibę i schlać.
Pamiętajcie .... jeśli będziecie mieć kiedyś kaca to oto przedstawiam Wam słowa mojego zmarłego dziadziusia, który czasami lubił sobie wypić :D  :


Lecz się tym, czym żeś się struł ! xD


 


Dobranoc Kochani ;D !


2 komentarze:

  1. Hahaha! ;D To na serio twój dziadek?? xD To kto dla kogo robi?? Ile ich musimy kupić? Dla Weni, Karoliny, Martynury (?), Olury (?), Anicy (?) ?? tak? mniejsza o to! ;)
    przecież ja, kurwa, jestem grzeczna, jak się pani na mnie patrzy... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. [*] zapalmy znicza kochanemu dziadkowi Bronkowi łod siana :c
    Bo super był <3
    A co do walentynek to ja zasiadam przed kompem i mam wszystko w dupie, jam zwykle xD

    OdpowiedzUsuń