sobota, 18 stycznia 2014

Tina - czyli bezzębna kobyła, której nikt nie lubi.

Dobry.
Przybywam do Was, aby zaprezentować Wam kilka(dziesiąt) faktów o mnie ;)
I tak nikt tego nie przeczyta, ale co tam xD

1. Mam brązowe włosy i jakże bardzo ciemne oczy :3
2. Jestem wysoka xD
3. Mówią, że jestem chuda, a ja tym czasem potajemnie nie jem nic... 
4. Ubóstwiam wszelkiego rodzaju Rock i Metal <3
5. Rob Bourdon będzie moim mężem :3
6. Kocham Linkin Park <3
7. Wielbię Bring Me The Horizon <3
8. Uwielbiam jeszcze Guns N' Roses, Paramore, 30 Seconds To Mars, Zabili Mi Żółwia oraz Lindsey Stirling <3 <3
9. Gram na skrzypcach od ponad pięciu lat i przez wyżej wymienioną Lindsey coraz bardziej mnie do tego ciągnie
10. Gram także na gitarze, ogarniam też pianino, a w niedalekiej przyszłości pragnę nauczyć się walić w gary i szarpać struny każdej gitary, jaka wpadnie mi w ręce :P
11. Od małego dziecka jestm wielką fanką Skoków Narciarskich *.*
12. Kiedyś nachlam się pod skocznią z Piotrkiem Żyłą xD
13. Moje palce są okropnie długie ;-;
14. Interesuję się Piercingiem, Tatuażami, Skaryfikacjami i innymi artystycznymi modyfikacjami ciała <3
15. W przyszłości chcę mieć tunele wielkości minimum 30mm :3
16. Chcę mieć wytatuowany dekolt *.*
17. Ogólnie cała chcę być w tatuażach xD
18. Marzę, aby moje uszy po wyjęciu kolczyków wyglądały jak ser szwajcarski xD
19. Taak... chcę mieć skaryfikację...
20. Jeśli nie wiesz, co to ^, obczaj Wujka Google...
21. Kiedy ludzie słyszą o moich postanowieniach, dochodzą do wniosku, że mam coś nie tak z głową xD
22. Nie lubię naszego pana od muzyki... to rodzinne xD
23. Pan od muzyki nie lubie mnie, bo obraziłam przy całej klasie jego najukochańszą 'śpiewaczkę', sugerując, iż należy najpierw nauczyć się angielskiej dykcji, a dopiero później brać się za śpiewanie w tymże języku... xD
24. Kiedyś na Wf'ie podczas grania w koszykówkę, wykręciłam tejże 'śpiewaczce' rączkę (nieświadomie! Ja nie wiem co robię... xD), a poźniej ona próbując się na mnie odegrać rzuciła się na mnie i na piłkę, którą właśnie kozłowałam i... zachaczyła o moją nogę xD zaryła ryjem, kolanem i łokciem o szkolny beton xD kiedy próbowałam jej pomóc to zaczęła się bronić i krzyczeć: ,,zostaw mnie!!!!'' Jakbym była jakimś psychopatą... xD a przecież ja jestem normalna... xD
25. Chłopcy grający w tym czasie w nogę widzieli cały wypadek. Stałam się bohaterem <3 xD
26. Cholerny kurdupel nie odzywał się do mnie chyba ponad miesiąc... miałam spokój xD
27. Bardzo często nie panuję nad emocjami i nad tym, co robię :P
28. Jestem agresywna.
29. Powinnam zawitać u psychologa
30. Kiedy koleżanka mnie wkurzyła to rąbnęłam ją z całej siły w przód twarzy, a dopiero później pomyślałam, co zrobiłam xD
31. Najpierw robię, potem myślę
32. Lubię bić.
33. Asiątko wielbi przemieniać mnie w swojego wierzchowca... xD
34. Kocham jeździć John Deere'm mojego taty <3
35. Uwielbiam firmę 'Adler' xD
36. Przeżyłam załamanie nerwowe, gdy w Eclerk'u zobaczyłam getry z Kiss i Hello Kitty-metalem ;-;
37. Gdy byłam mała to zamykałam oczy i chodziłam z mamą po markecie.
38. Podczas zabawy w punkt 37 zaczął swędzieć mnie nos... Kiedy otworzyłam oczy, to trzymałam rękaw jakiegoś obcego faceta, a jego mała córeczka (wraz z tatą, oczywiście) patrzyli na mnie jak na ostatniego debila... mama wybierała musztardę ;-;
39. Nie lubię dzieci.
40. Wierzę w to, że Frerard istniał xDD (pozdro dla kumatych)
41. Być może popełniłam tu kilka błędów ortograficznych xD
42. Mam dwie siostry, które się wyprowadziły i mają własne dzieci. Czuję się jak jedynaczka i okropnie mi ich brakuje
43. W klasie większość osób sądzi, że jestem chora... ;-;
44. Kiedy przyjaciel zabierze mi kartkę z rozmowami z Asicą, bądź zeszyt, w którym piszę opowiadania, to jestem zdolna przesunąć ławkę przez pół klasy poprzez nachylenie się nad nią w celu odzyskania kartki xD nawet w środku lekcji... :P
45. Jestem dziwna
46. Kocham koty i sama mam grubego, starego, śmierdzącego i leniwego Bondera xD
47. Mam małą hodowlę królików <3
48. Razem z tatą chcemy przerobić naszą naturalną choinkę na zioło *.* xD
49. Chcę totalnie zmienić wystrój mojego pokoju :P A dwie pozostałe psychopatki będą moimi robotnikami-niewolnikami 3:D
50. Myślałam, że nie zmieszczę się w 50 punktach xD


Dopisałabym coś jeszcze, ale nie wiem co xD
Jak mi się przypomni, to kiedyś tam dodam xD

EDIT! :D
Znalazłam taki zajebiaszczy obrazek do punktu 38... xD




xD

17 komentarzy:

  1. No ciekawe... xD To z Karolinką najlepsze. Do dziś pamiętam ten dziki ! "ZOOOOSTAAAAAAAAAAAAAWWWW MNIEEEEEEEEEEE!!!!!!!" Hahaha! Ja i niewolnica??! Puknij się w ten pusty łeb! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być 'dziki wrzask', ale pisałam na szybko i tak wyszło... ~Roxy

      Usuń
    2. Pusty łeb?! ;-; chyba ci przygrzało! :p będziesz mi malować ściany, jak niewolnik! xD I wysil się! Napisz dłuższy komentarz! xD

      Usuń
  2. Hahahahahahahahha xD ja zawsze siadam na tobie i dopiero wtedy udaję, że jesteś mym koniem xDD a to z tym rękawem to masakra hahahahahahahah :D ! a no i wiesz ... serio chcesz mnie za robotnika- niewolnika??? a czesto się drapiesz po dupie xD ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, tak jak czytałam o tej 'śpiewaczce', to tak myślałam, że o nią chodzi (komentarze mnie w tym utwierdziły). Strasznie mi się jej głos nie podoba, nie tylko jak śpiewa po angielsku, bo po polsku też jest nieciekawie :P
    A pan od muzyki dalej jest ten sam, co za moich czasów? Jeśli tak, to też go nie lubiłam. Zwłaszcza po tym, jak zasugerował, że nie znam Perfectu i Dżemu, myślałam, że mu przywalę... xD I w naszej klasie też miał ukochaną śpiewaczkę, która śpiewać nie potrafiła, tylko miauczała jak głodny, wkurwiony kot srający na pustyni. :/
    Mogę się nachlać z Tobą i Żyłą? ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że możesz! :D
      Tylko trzeba go gdzieś jeszcze złapać... xD

      Usuń
    2. COOO!!!??? Zatkało mnie! Każdemu można to zarzucić, ale żeby TOBIE!!!??? Nie znać Dżemu i Perfectu! Sam nie zna ich lepiej... Czego on w ogóle słucha!? Opowiem Wam historię, która miała miejsce jakiś miesiąc temu:
      Kiedyś Soliwoda wszedł do nas do klasy. Jak zawsze powitał nas jakąś niby żartobliwą gadką, zrobił z siebie idiotę i stanął na środku. Bejski podszedł wtedy do mojej ławki i podniósł mój piórnik z Gunsiaczkami.
      - Wara od mojego piórnika! - krzyknęłam do niego. Podeszłam do mojej ławki. On nadal trzymał w ręce mój 'skarbuś' (który naprawdę okazuje się beznadziejny na sprawdzianach. Nic mi nie podpowiada! Jak Alicja się o coś poradziła swojego to się okazało, że jej źle powiedzieli, a to był angielski!)
      - Zna pan ich? - zapytał wskazując na zdjęcie. Soliwoda się pochylił, żeby lepiej widzieć, zmarszczył czoło i nie odpowiedział. Ja stałam z boku i patrzyłam na nauczyciela z zaciekawieniem. Po jego minie wywnioskowałam, że nie ma pojęcia kto to. Ja rozumiem, zęby nie rozpozna c Stevenka czy tam Izzy'ego, na ale chociaż Slasha mógł kojarzyć! Taka rozpoznawalna osoba! No błagam Was!!! :O

      Usuń
    3. Ty...
      ja chyba tego nie pamiętam... xDD

      Usuń
    4. Tina, Żyłę złapiemy jak znów nie będzie mógł hotelu znaleźć, zaczaimy się na niego gdzieś w krzakach z flaszką xD
      Nie wiem, czego on słucha. Dokładnie, Slasha to każdy kojarzy przecież, czy słucha rapu czy rocka. Jeszcze raz nam mówił, że u nas w klasie nikt poza Olą (ów faworyt) nie umie grać na gitarze na pewno (swoją drogą, to ja już wtedy grałam Tiamat czy Metallikę). Bo kiedyś to umiał każdy, a w tych czasach to się nawet ognisk nie robi... A kto jak kto, ale Julka Ty chyba wiesz, że u nas ogniska są częstością i się je robi przy każdej możliwej okazji. No i ja umiem grać na gitarze, haha. I na basie, trochę na perkusji, na flecie nawet! xD I pseudo-growluję/screamuję, to też śpiew, nawet trudniejszy w sumie :3 A na Ostrym Graniu jak byłam to widziałam Soliwodę i tylko przeklinałam w duchu, że w tamtej chwili nie grałam w żadnym zespole (chociaż Józek nam występ tam proponował zanim odeszłam), bo bym mu kurwa pokazała! XD

      Usuń
    5. Jasne! A jakże! Ej! D; Co wy! Będziecie porywać Żyłę beze mnie! :O Ja mam łańcuch w kotłowni! I siekierę! A co trzymam w pokoju to nie chcecie widzieć! Jimi Hendrix wcale nie umarł! Siedzi u mnie w szufladzie i czasami wychodzi, żeby się zapytać czy nie widziałam jego dragów, a ja przecież nic nie wiem... O:) No i okazjonalnie coś tam brzdąka na gitarze... :) Buahaahah!!

      Usuń
    6. A ja kurde zachomikowałam Cobain'a w lodówce... ;-; xD
      I wara od Żyły! xD
      My z Ewą go bierzemy! Nawet się nie spostrzeżesz kiedy zniknie ci z zeskoku 3:D

      Usuń
    7. A ja mam Morrisona i Page'a nie w lodówce i nie w szufladzie, tylko u mnie w łóżku i nie chcecie wiedzieć co robimy, huehueheu xD

      Usuń
    8. Jak Ostatnio siedziałam z siostrą w kuchni to ten świr zaczął się wydzierać ,,Raapee meee!" ... no myślałam że go mlekiem w łeb pieprznę ! xD

      Usuń
    9. Osztykurwajapierdziele! Jutro wbijam po Page'a!!!! Od kad go masz!!?? :D i ja nic nie wiem?!Tego nie przebijecie! UWAGA!!! JA MAM NARNIE W SZAFIE!!! I HOGWART u Olgi w szafie...xD Poinformuj siostre Ewcia! ;)

      Usuń
    10. No mam go i to nawet młodego :D
      Mam jeszcze innych, ale to juz nie mogę zdradzać :3
      Hahahh, okej, powiem jej. :D

      Usuń
  4. no to ja już wiem, czemu mam bardziej zrytą psychę, niz do niedawna xD. ale najlepsze są komentarze, przebijają wszystko! :D pozdro dla Was wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń