piątek, 17 stycznia 2014

Powitanie w stylu Aśki

No to kolej na mnie :D !
     Dobry ! ( uwaga tak z Tiną ZAWSZE witamy wszystkie nauczycielki, które nas uczą xD)
No więc jak już wiecie nazywam się Aśka ! I uprzedzam Was to ja jestem ta najnormalniejsza ;D Nie jestem tak głupia jak moja koleżanka Julka < bez obrazy powiadam Ci ! >



    Uwielbiam się śmiać, bawić i ogólnie ryzykować 3:) Na tym blogu chciałabym niektórym dać jakieś rady i przede wszystkim poznać gromadkę zwariowanych ludzi. Zapewniam wszystkich, że na tym blogu nie będziecie się nudzić :D Również uprzedzam, że niektóre rzeczy nie będą dla Was zrozumiałe, ale postaramy się wykombinować jakiś słowniczek w NASZYM języku :)





  A o sobie chciałabym jeszcze dodać, że uwielbiam Orlando Blooma i różnię się tym od moich wariatek, że nie słucham rocka, metalu itp. tylko muzyki pop :p
   


 No to by było na tyle ..... 
 Pozdrawiam i zachęcam do  czytania, a także  komentowania ;)
                                                                                             Asica !

8 komentarzy:

  1. Aśkaaaaa!!! Czy wy wszyscy nie możecie zrozumieć, ze ja jestem ROXY ??!!! Pytam??! Pożałujecie tego! Więcej nie wiem co napisać...
    P. S. Mam nadzieję, ze grafika się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu ci się udało! xD
    Jestem z cb dumna... <3 chlip... :')
    Tylko tytułu zapomniałaś xD
    Opowiedz mi, jak się czułaś klikając 'Dodaj'? :P
    Także noo... próbuję ogarnąć tu jakiś 'mądry' komentarz, ale w moim przypadku to raczej niemożliwe xD
    No i grafika jest w końcu normalna! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh dziękuję wzruszyłam się <3 Jakiego pipczonego tytułu xDDD przecież jest :P No wiesz.... poczułam się .... taka.... taka mądra :3 Noooo grafika kojarzy mi się z governem ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, ze wam się podoba [grafika], a w poprzednich rozdziałach ktoś na coś napisał... xD

      Usuń
  4. Naprawdę słuchasz popu? ;-;
    To będzie ciekawe. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :D ! nie mów, że ty też :3

      Usuń
    2. Obczaj bloga Carrie to sie pozbedziesz pogejrzen. A na profilowy nie widzisz Joe Perry'ego?!

      Usuń
  5. Dla niektórych to faktycznie może być ciekawe, ale dla niektórych to może być oburzające. Cieszę się, że wybierasz tą pierwszą opcję. xD

    OdpowiedzUsuń