piątek, 17 stycznia 2014

Mój wielki strach xD

Nie wiem jak wy.....  ale my z Bajorem* lubimy przeróbki władcy pierścienia xD Przepraszam, że bez cenzury no ale ... no wiecie :D


Klik :D



Wyobraźcie sobie, że w maju byłyśmy na zielonej szkole we Włoszech. Wtedy też była wycieczka do Mirabilandii..... i była tam mniej więcej taka kolejka:



Oczywiście bałam się, ale Tina, żeby mi dodać otuchy chciała mnie rozśmieszyć na tej kolejce :p

No i zaczęło się.... 100km... moze 200... albo 3000 km\h a ona nawija :
- Umyłaś zęby???
- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
-Umyłaś te pieprzone zęby ???
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa o jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
I w tym momencie kolejka już zatrzymała się i kazali nam wychodzić a ja:
-Chyba nie umyłam...... xD  

Ps. Tina  to były chwile :3


Bajoro* = Tina

8 komentarzy:

  1. Hahahahaha umarłam xDD
    a pamiętasz, jak cię błagałam na kolanach żebyś poszła na Katun'a? I Kisiel stwierdził, że jestem żałosna...? xD
    hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahhaahah xD proszę nie przypominaj mi o nim xDDDD ona tak stwierdzila ?!?!?!?! xD a bylam przy tym ?... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagraniczne wycieczki są świetne! Sama miałam zieloną szkołę w Anglii i bardzo miło ją wspominam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Chociaż tą Zieloną, na której byłyśmy to nie wspominam tak dobrze...

      Usuń
    2. Rox, nie tylko ty ;-; xD

      Usuń
    3. Ahhh ja wspominam bardzo dobrze <3 xD Po prostu tam tyle sie uśmiałam, że huhuhuuhuhhhhhyy :D

      Usuń
  4. Hhahahahah!!! Dobre! Widać ksywka 'Bajoro' powraca do łask! ;) Nie no po prostu świetne. Ale to na Niagarze to było coś! :D

    OdpowiedzUsuń