poniedziałek, 20 stycznia 2014

To w spodniach ? xD

Wyobraźcie sobie, iż prawdopodobnie w  następnym tygodniu będziemy mieć dyskotekę..... I nie wiem co ubrać, więc postanowiłam zapytać Tinę........ Oczywiście miałam do wyboru albo spodnie albo sukienkę xDDD :
- Ej a ty jak myślisz.... przyjść w spodniach na sukience czy w sukience????
Na to ona...:
-yyyyyy..... że co xDDDDD
I znowu zaczęłyśmy się śmiać na całą klasę z takiej małej głupoty. No ale dzisiaj znowu miałyśmy przyrodę i postanowiłyśmy wydawać dziwne głosy............... NIE WNIKAJMY XD
No podpowiem Wam, że zdarzały się odgłosy przypominające zwierząt i pijaków xD




Natomiast na przerwie...... Tina postanowiła, iż zajumie mi mój portfel z pieniędzmi, ale ja walczyłam zażarcie, a  gdy już byłam blisko klęski, rzuciłam się Tinę! Trochę to wyglądało jakbym ją gwałciła, ale już po chwili ja nie mogłam oddychać, bo położyła się na mnie pewna grubasica Martyniura... także Justynie nerki  wysiadały, a ja miałam niedoczynne  płuca i z tej okazji nawet nie mogłam się śmiać xD !


ale portfel odzyskałam :D !


4 komentarze:

  1. Haha xD Idź w sukience na spodniach xD
    albo odwrotnie... xD
    I wisisz mi nerkę! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A o mnie nic? :( Foch! I ja walczylam! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Czo to za dzikie segzy się w tej szkole uprawia? o.O
    My zajumujemy portfel i telefon kumplowi co kwadrans mniej więcej, on cały czas wszystko gubi, albo nie zauważa, że mu dycha zniknęła, bekę z niego mamy, ale kochany jest, mój mąż w końcu xD

    OdpowiedzUsuń