poniedziałek, 20 stycznia 2014

Happy B-day, Rob! :D

Heloł! xD
Wiecie jaki zajebisty dziś dzień? :D
Taaak, Rob ma urodzinki, jeeej! <3
Robert Gregory Bourdon, perkusista zajebistego zespołu Linkin Park obchodzi dzisiaj swoje 35 urodzinki!!
Śpiewamy!
Happy Birthday to you...
Co to kuffa?! Nie fałszować! xD
To jeszcze raz...
Happy birthday, to youuu!!! <3
Noo... tera lepiej :D
Także no...
Zrobiłam taką piękną karteczkę i cyknęłam taką piękną foteczkę :3
Proszę, oto one:


Paczajta, jakie pikne :D


Roob <3

Wiecie, że on jako jedyny z LP nie ma żony? :D
A wiecie, że tą żoną będę ja? 3:D
Roxy mi już plan ślubu zrobiła! xD
(Tylko kosztorysu lepiej mojemu mężowi nie pokazywać... xD)


Rob: Suupeer :D
Paczajcie, jak się do mnie uśmiecha :3


Z nałogu go leczyć nie zamierzam :P


Tak! Ty (znaczy ja) będziesz moją żoną! <3
xD


Kij z tym, ż nawet nie wie, że istnieje :3


I tak będzie moim menszem <3


A jak któraś go będzie podrywać to niech pamięta, że przejadę John Deere'm!!! xD


Ohoho, paczajcie xD
Nie ma to jak zabawa kolorowymi magnesikami dla dzieci u siostrzyczki :3



Może jutro coś dodam jeszcze na temat tego wspaniałego pana :3
Żegnam się z Wami, papa :*


I <3 U, Rob! <3


3 komentarze:

  1. Perkusiści są faaajni, muzycy są faaajni :3 To zaśpiewam, mimo że lubię tylko dwie pierwsze płyty LP, aaale zaśpiewam :D Bo muzyków powinno być jeeeszcze więcej na tym świecie, a szczególnie perkusistów, bo ich najtrudniej znaleźć ;__;

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw się! ja go nie będę podrywać! Mam innych...xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo najlepszego Rob xD ;3

    ASiątko

    OdpowiedzUsuń