czwartek, 16 stycznia 2014

Powitanie a'la Tina

,,God morning, god moorning!...'' - tu wyobraźcie sobie piosenkę śpiewających Berlinek, które cieszą się na myśl, że wylądują w odbycie jakiegoś paskudnego grubasa xD

Dobry :D
Jestem sobie Tina i powinnam leżeć w izolatce w białym kaftaniku, przyszpilkowana do łóżka razem z tymi dwoma pozostałymi psychopatkami :P

Postanowiłyśmy założyć tego bloga, gdyż, iż, ponieważ nie mamy z kim dzielić naszych wariactw i ja osobiście mam nadzieję na odnalezienie tutaj kogoś podobnego ;)
Tak jak przedstawiła nas Roxy, tak oto jesteśmy! :D Drżyjcie internety! Oto nadchodzą Trzy Psychopatki, które zawojują w najbliższym czasie cały zaćpany świat! Będziemy bardziej znane niż inni! A wiecie dlaczego? Bo jesteśmy i będziemy inne! Nie jesteśmy zwyczajnymi ludźmi! Dla nas liczy się oryginalność i bycie sobą! 

Jeśli chodzi o mnie, to już troszkę doświadczona jestem w blogowaniu :P Pewnie niektórzy kojarzą mnie z mojego bloga, do którego link jest podany gdzieś tam obok ------------------------------------------->>>>>
Sami widzicie, że kocham Linkin Park <3

Co by tu jeszcze...

Ach tak.
To, co będziemy zamieszczać na blogu to zapewne będzie zwyczajny spontan :D
Nieprzemyślane wpisy, durne zdjęcia i informacje. Wszystko dziwne i niezrozumiałe. Będą się zdarzały błędy, wzloty, upadki i inne pierdoły, ale nas pokochacie, jeszcze zobaczycie! :3
Piszcie, co tam u was i polecajcie naszego blogaska :) Musimy się porządnie rozkręcić, a to nie będzie łatwe. Ale my kochamy wyzwania! :D

Do zoba ;D

~Tina.

P.S. Asiątko, teraz twoja kolej... xD


5 komentarzy:

  1. HAHAH! Co cie wzięło na Berlinki? xD TAK,a jakże, oczywiście, że podbijemy internet! Co do tego nie ma wątpliwości! I masz rację: Aśka - teraz twoja kolej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam i nie wiem czego się dalej spodziewać. Z Roxy już troszeczkę pisałam, więc podejrzewam, że jesteście równie przepełnione pozytywną energią jak ona :) Życzę powodzenia i duużo pomysłów na ciekawe posty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Carrie! Jak miło! Właściwie nie spodziewałam się, ze ktokolwiek tu coś napisze, bo to dopiero taki wstęp, ale dziękujemy! ;D A tak nawiasem mówiąc to kiedy następny rozdział u ciebie?? Już nie mogę się doczekać!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń