czwartek, 16 stycznia 2014

Powitanie

Cóż... Widzisz Tina skoro pozwoliłaś mi coś napisać to przecież nie przepuszczę okazji, nie?? Tak! Masz rację! trzeba mi było nie pozwalać!!! :P A zatem :

Witajcie Drodzy Czytelnicy!

No to może na początek się trochę przedstawimy (nich już będzie, raz za Was napisze wy moje kochane psychopatki...xD). Oczywiście wiem, że możecie nas choć trochę poznać poprzez profile, ale nie wszystko tam jest zamieszczone. No to od początku. Jak zapewne zauważyliście po tytule (chyba, że macie poziom inteligencji jeszcze niższy niż Aśka [bez obrazy, stara! ;P], a nie wiem czy to w ogóle możliwe... [znowu bez obrazy, stara! ;P]) zmieniłyśmy 'pożal się Boże', na 'pożal się Steven' z czego można bardzo łatwo wywnioskować, że raczej ubóstwiamy Stevena, tylko żadna z nas nie wie jakiego...?
Ja (czytaj: Roxy) i Tina to zwariowane na punkcie Rock n' Roll'a ♥ (w szkole mnie uczyli, ze jak się pragnie wyrazić szacunek to się zapisuje z dużej litery...) dziewczyny, które potrafią do każdej wypowiedzi dopasować odpowiednia iluzję o Rock'u. :) Asiątko to raczej przygłupawa dziewczynka szalejąca na punkcie Orlando Bloom'a, Shakiry itp.
Dopiero zaczynamy naszą przygodę w blogostrefie, więc nie oczekujcie najlepszych tekstów na ziemi... Cokolwiek by się tutaj nie pojawiło pamiętajcie, że my jesteśmy PSYCHOPATKAMI!!! ("Jak zapewne zauważyliście po tytule (chyba, że macie poziom inteligencji jeszcze niższy niż Aśka [bez obrazy, stara! ;P], a nie wiem czy to w ogóle możliwe... [znowu bez obrazy, stara! ;P])" ) No więc nie martwcie się, że dopiero tyle tutaj napisałyśmy (czytaj: napisała Roxy), bo jeszcze coś tam planujemy! :D Więc teraz możecie komentować itp.

~ Roxy

P.s.  DO TYCH DWÓCH POZOSTAŁYCH: Jeżeli chcecie coś dodać od siebie to piszcie! ;)

hahahahha Julka, bossz xDD ale ja nie zaczynam przygody z blogowaniem, ja juz oswojina jestem xD
-T. xD
- JA JESTEM ROXY!!!!!!!!!!!! A po za tym to to się nie liczy. :P

8 komentarzy:

  1. Nie przypominam sobie żebym ci dawała pozwolenie... xDD
    No ale mniejsza :P
    Zmień to tło xD ono ma być SZALONE xD
    Wiem, że w Roxy działy się baardzoo szalonee rzeczy, ale taki przygłup jak Asiątko, to nawet nie wie, co to Roxy! xD
    Także no... zaraz dodam coś od siebie 3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałaś mi pozwolenie! Powiedziałaś "No wiesz, jak chcesz coś dodać to możesz". I to było jeszcze dzisiaj! D; Mówiłam ci, że masz amnezję! xD
      A co do grafiki to nie mogłam się powstrzymać...:)

      Usuń
  2. Fajnie. Roxy - grafika, Tina - Tekst, Asiątko - nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie wiecie że ja jestem z nich najnormalniejsza ? xD
    asica !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obrażajcie Asiątka :cc
    Trzymam kciuki, piszcie piszcie :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń