sobota, 18 stycznia 2014

Roxy - czyli wszystko o Gunsoholiku... xD No może prawie wszystko... No może w sumie nic.

Cześć!
Jak już zapewne wiecie nazywam się "Roxy". Ta nazwa nie wzięła się znikąd... Stwierdziłam, że na moją ksywkę musi być coś co kojarzy się z rockiem, ale też jest w miarę dziewczęce i chwytliwe. Wybór ostatecznie padł na taki, a nie inny pseudonim. ♥
1. Jeżeli jeszcze nie zapoznałeś się z moim profilem to najwyższa pora! ------------------------------>
2. Jeżeli zapoznałeś się z moim profilem przejdź od razu do punktu trzeciego...
3. Jeżeli wyczuwasz jakiś związek między mną, a "The Roxy" to się chyba dużo nie pomyliłeś... Oczywiście zakładając, że nie jesteś Asirrą i wiesz co to takiego "The Roxy"... Albo inaczej, Aśka, wiesz co to "The Roxy" ??
 

4. Gdybyś miał ochotę umówić się ze mną na oblanie np. Światowego Dnia bez Alkoholu to nie ma sprawy...
5. (Dobra to robienie punktów robi się głupie...) Ogólnie uwielbiam wygłupiać się z przyjaciółmi. Cieszę się, ze mnie wspierają (znaczy się, że psychopatki, nie?? Ale nie tylko jest ktoś jeszcze... ♥) i mogę na nie liczyć.
6. Skoro już sobie poczytałeś to teraz możesz napisać komentarz... ;)



7 komentarzy:

  1. Piszę komentarz... Tylko nie wiem co mam napisać.
    Ja wiem co to The Roxy! Podczas moich częstych spacerów po Sunset Strip często tam lądowałam.. Na google maps oczywiście. xD

    PS. Usuńcie weryfikację obrazkową, to wkurwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhahaah!!! Jasne! Ja w sumie też często tam ląduję, ale w snach kiedy...yyy.. Dobra, może nie uraczę was tą odpowiedzią!
      Przecież ja doskonale wiem, że Ty wiesz co to The Roxy! Wiesz czuje się taka wyróżniona, że ja wiem co będzie w następnym rozdziale u cb, a pozostali czytelnicy nie! xD A już Ci mówiłam, że masz świetną grafikę? I w Twoim profilowym rozpoznałam nawet ten krzyżyk co masz na szyi! :D

      Usuń
    2. Noo, jeszcze Michelle wie, co będzie, ale ona zawsze wie przedpremierowo, bo zna mojego bloga lepiej niż ja xD
      Nie mówiłaś, dziekuję, zmieniałam ostatnio :3
      No ten krzyżyk to jeszcze moja mama za młodu nosiła :D

      Usuń
    3. Oj, jak miło, że taka zacna osóbka zaszczyciła nas swoją obecnością :3
      No ja się cieszę z takiej czytelniczki, jak cholera! :D

      Usuń
  2. Oooooo dziękuję, że zawsze o nie piszesz :3

    OdpowiedzUsuń