niedziela, 19 stycznia 2014

Przyroda

 Dobry ! 


Wyobraźcie sobie, iż rok temu na przyrodzie zaczęłam bawić się swoją reką... aż zobaczyłam ......

PRYSZCZA.......! a obok niego był drugi PRYSZCZ!!! xD
Oczywiście siedziałam wtedy z Tiną i zapytałam ją:
- Ej ciekawe z  czego to mi się robi.....
- A często się drapiesz po dupie ???



Ja po prostu wybuchłam na całą klasę śmiechem, ona razem ze mną wszytscy nsie na nas patrzyli z minami typu ,, hello o co kaman...?''
< warto pamiętać ze nasza przyrodniczka pisała coś po tablicy>

Wtedy pewna dziewczyna z naszej klasy, którą nazywamy Olurą nagle się odezwała:
-Aśka..... co ci się dzieje......
Chciałam jej odpowiedziec : ,, governo*! olurowata Oluro xD ! ale się powstrzymałam :D


Governo w języku włoskim oznacza rząd.... właśnie to słowo przeczytałyśmy we Włoskim Kościele na Zielonej :3 Od tego również wzięło się przezwisko : Govno < czyli Tina> i Kowno ( znalazłam takie miasto na przyrodzie w atlasie xD ) <czyli ja :)>.

7 komentarzy:

  1. HAAHAHA!! No Aśka! Genialne! A to zdjęcie to już naprawdę! Ty, ciekawe dlaczego akurat tak jest 'rząd' po włosku, nie?? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahah no właśnie temu śmiałaś się z Tiną przez całą mszę xDD

      Usuń
  2. A mi się przypomniało, jak w 6-tej klasie na przyrodzie nauczyłam się tak super i zgłosiłam się do odpowiedzi. Ona mi zadała pytanie, ja odpowiadam, odpowiadam, ona mnie chyba w ogóle nawet nie słuchała, a ja nagle zdałam sobie sprawę, że gadam same głupoty i to jeszcze niezwiązane z tematem... No i plasnęłam się ręką w łeb i na całą klasę wydarłam: 'O KURWA, ŹLE!' xDD Cała klasa w śmiech, a ona tak się na mnie popatrzyła, ale ostatecznie chyba postanowiła udawać, że 'nie słyszała' ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah!! "i plasnęłam się ręką w łeb i na całą klasę wydarłam: 'O KURWA, ŹLE!' <---- Na serio!!??? :'D Już to sobie wyobrażam! Hahahah!!! Ignisss, błagam cię! Uwielbiam czytać blogi, ale komentarze to przechodzą wszelkie granice... xDDDDD

      Usuń
    2. Hahahhahahahah Ignis padłam ! xD ja raz weszład do klasy na przerwie i się wydarłam ,, O KUR*A'' a tam była jakaś nauczycielka.... normalnie mini zawał, ale ona chyba udała, że nie słyszy xD

      Usuń
    3. Z RZYCIA WZIENTE! Mam więcej fajnych historii, tylko gdzieś w odległych zakątkach mojej głowy, chyba nazywa się to mózgiem, ostatnio nie mogę go znaleźć xD
      Dobrze, że czasem udają, że nie słyszą. :D Poza tym to dobrze, jak się zna łacinę :3

      Usuń